torstai 15. marraskuuta 2012

T + Älli

No eihän me Kiusan kanssa tälle vuodelle sitä kakkosta läpi saatu, uusintakokeen jälki meni aivan viheltelyksi ja se oli sitten siinä. Syksyllä ajeltiinkin sitten metsäjälkiä, ja saatammepa siirtyä aivan toisen lajin pariin molempien mielenrauhan takaamiseksi..

Mutta siirrytäänpä vähän miellyttävempiin aiheisiin. Lauma sai vihdoin täydennystä, monen mutkan ja sortuneiden suunnitelmien jälkeen. Olen ollut kiinnostunut ottamaan Ellistä pennun siitä asti kun se minulla oli oleskelemassa, ja vihdoin mahdollisuus tuli. Yhdistelmä oli sekä henkilökohtaisista syistä että myös muutenkin hyvin minua kiinnostava, joten eihän siinä auttanut muu kuin jäädä odottelemaan että saatiinko se astutus onnistumaan ja syntyisikö sieltä se minun urospentu. No, syntyihän sieltä, joten nyt on sitten kotona pieni saksalaispoika Tälli. Ja onneksi lähipiiriin tuli myös kaksi muuta pentua, eli pääsen hyvin läheltä tarkkailemaan minkälaisia näistä Elliläisistä tuleekaan. :)

Ja  koska olen aina ollut sitä mieltä, että ei värillä väliä kunhan on harmaa, niin nyt on sitten mustaruskean lisäksi pieni mustuaispoika kotona. Nooh, ehkä se silmä tottuu, johan tuohon Kiusaankin on jo tottunut. ;)

Hirveän tyytyväinen olen tähän mennessä tuohon pikkuiseen ollut, T on hyvin reipas ja utelias luonne, ja isona plussana on myös suuri ahneus ja hyvä nenä jolla sitä ruokaa vainutaan kielletyistäkin paikoista.. Eipä tuosta tämän enempää oikein voi vielä sanoa, ikää on kuitenkin vasta se 8,5 viikkoa.

Kiusa on ottanut uuden kaverin suht hyvin vastaan, leluistaan ja ruoastaan se tietenkin on tarkkana, mutta muuten leikkii hyvin nätisti pennun kanssa. Itselläkin alkaa elo pennun kanssa sujua hieman jouhevammin, alkuun piti vähän miettiä että mitenkäs tämä taas toimiikaan, edellisestä pennusta kun kuitenkin on se 3,5 vuotta aikaa. :D

Lopuksi pari kuvakevennystä:

Tälli 8vk

Kiusa tykkää ihan hirrrrrveästi. ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti